¤ M ¤

02 rujan 2014

~ Moje si sunce, moje si nebo, moje si more i moj si san... ~

Došlo je vrijeme da osjećam i ja i shvatila sam napokon da nisam od kamena.
Na tebe mislim od jutra do mraka, svaka minuta bez tebe nije mi laka.
Ti imaš moć dići me u visine i gurnuti u ponor do najdublje dubine.
To je moć koju nitko drugi nema, zbog tebe želim postati najsavršenija žena.
Iako se čini da sve je to samo shema, bojim se da zaljubih se jako i da pomoći mi nema.
Kada ugledam te plavkasto-zelenkaste oči, srce tuče jače, samo što ne iskoči.
Možda i ne vidim ni lijevo ni desno, i možda mi je i u vlastitoj koži malo tijesno...
...pa možda čak i ne znam koliko ti značim, ali samo zbog tebe više i od Černobila zračim...


*Sa tobom mogu zaustaviti vrijeme, o nama nikada nisam imala dileme.* kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.